Skip to main content

Bogatašica kao sopstvena imitacija



Tako sladunjava i besposlena, jezivo prazna i u isto vreme ona koja na neki svoj simbolični i bizarni način zrači na prijemima i privlači ultimativnu web paznju tinejdzerki internet generacije.
Bogatasica je pre svega poseban tip jer ona ima sve, ali to znaci zaista to i tu dolazi do prekida misli obicnih ljudi –nas. Apsolutizam u reci `bogata` je uzasno uocljiv i prosto boli one oko nje. To vise nije zavist, to je nesto sto smeta, ali i privlaci, nesto sto je jednostavno potresno u smislu egzistencijalizma pod parolom, `zivot je jedan, da li je moguce da neki imaju krajnost pojma `SVE`?!
Nasmejana, tuzno predvidljiva, anoreksicna i razmazena barbika groteskne Hilton kooropacije koja u svom narucju drzi svoju omiljenu zivotinju, bez obzira da li je to (pre vise od osamdeset godina) tigar pored Katharine Hepburn ili nesto sto pre lici crtanom junaku iz Ice Age-a nego pravom psu, ona smelo zivi svoj sladak i dosadan zivot na nasoj zajednickoj planeti. Zivi ga na nacin koji je sama kreirala. Spava dok se ne probudi, na zabavama je uvek je pozovu, u prvim je VIP redovima vec vidjenih aukcija donjeg vesa prsatih americkih zvezdi 50ih ili jos jednog unikatnog para naocara Lennona. Kada kupuje, svesno otvara bar deset novih prodajnih mesta tog brenda, ali ne ide u shopping bez onoga sto joj predstavlja i dusevnu i fizicku hranu – MEDIJA. Ona je niko i nista bez njih, samo jedna od dosadnih i bogatih, odlicnih za izbegavanje i apdejtovani pikantni tabloidski trac u kome, priznajem, uzivaju pre svega predstavnice intelektualnih krugova, bez obzira na rasu ili geografsku sirinu, nasladjujuci se njenom urodjenom prazninom. Dakle ona je nista - sve do trenutka dok ne zablista u punom sjaju pred paparacima, negde oko 1 30 ujutru, ulazeci u klub slucajno izgubivsi gacice u beloj limuzini uzete sa seta sapunske Dinastije. U tom trenutku njena slika obilazi ceo svet, postaje neprevazidjeni zacin VH1 kanala i prodaje, beskonacno prodaje magazine, tako skupe tako obicnom svetu. Tu vlada u sjaju najnovijih shinera za telo i usne, pokusavajuci da provuce jos koji primerak vise svog neuspelog prvog, tako dugo ocekivanog hita. Fascinantno je da bogatasica ili cak poptuno novi tip zene takozvana socialite kao sto su Sienna Miller ili Kim Kardashian, i cija je krucijalna egzistencija u stalnom pojavljivanju u tabloidima, nije i nisu ni glumice, ni entertainer, ni modeli, ni pisci. One su sve to zajedno, samo uzasno lose usiljeno u jednoj osobi. Amater u umetnosti, ali i neprevazidjeni clishe imucnosti, koji je do savrsenstva doveden i tu je prostor gde je ona svoja i unikatna. Imitacija je same sebe, neshvacena i omrazena, otcepljena od ostalih zena koje je ne zele pored sebe iz apsolutno svih razloga, i muskaraca, koji su pored nje stekli sve one komplekse koje nisu uspeli da pokupe krajem 20. veka prilikom ekspanzije vec izvikanog neo-materijahata. Ona je sama u svojoj sopstvenoj iluziji navodnog svetlucavog i dosadnog savrsenstva.


Comments

Popular posts from this blog

Od Vrapca do trendseterke

  SA   MIKROFONOM NA SCENI   - new edition Ili od Vrapca do trendseterke Slično mladoj glumici i pevačici bi osporavili buduću profesiju, ali i samu želju za mikrofonom. To joj zaista nije potrebno. Ima puno toga gde može da bude i uspešna i vidjena i uvažavanja, ali pevačica ? Bolje ne. Od blues i jazz vrhunskih glasova koji su nam pevali o kišnom Londonu, životu Porgy i Bess, o onome kako vole muškarci, a kako žene, do francuskog vrapca Edite Piaf, pevačica je podigla glas i pokazala ga svetu. Pedesete nam donose glumice – prevačice. I Doris Day i Monroe, pa čak i Bardot, sve pevaju. Mjuzikli postaju sve više popularniji. Woodstock godine i pijane, drogirane umetnice osvajaju srca isto tako pijanih i drogiranih. One su čupave, u farmerkama, negde između hipija i metala. Slatke šarene sedamdesete su pevačice okupale i obukle ih u šljašteće pantalone, dale im žvakaće gume i rolšule. I tako polako dolazimo do jedne koja možda zaslužuje celo ovo poglavlje, jer je ceo svet pažljivo

Uvazene prve dame i preduzimljive urbane kurve

Na lestvici kosmopolitskih promena vodi statistika koliko su zene promenile monotonu i tuzno predvidljivu radnju muske istorijske scene i njenih deja vu vodja, prepunih sto naslednih, sto stecenih kompleksa. Svaki vek obelezava to na svoj tradicionalni i krajnje haoticni nacin, a onda nam istoricari detalje dogadjaja uredno bace na papir i zatim sve pompezno ulazi na velika vrata, u vecnost koju neke nove vojskovodje i lideri proucavaju u toku svojih psihofizickih priprema za svojih pet minuta na svetskoj sceni krvi i vlasti. Zene su uvek bile tu negde da dodaju onu poslednju kap otrova, da zacine jednolicni svet lidera i da os tave poslednji pecat svemu. Vladarke , postvladarke, suvladarke, prve dame, zene iz senke, ljubavnice, buduce i bivse zene, sve su kljucne karike svetske politicke predstave. One su krojile zivot nacije, saputale na jastuku svojim umornim vodjama, usmeravale, naredjivale, podrzavale i ubijale. Ko je mogao bolje da sazna najskrivenije tajne, da prodre u du